FAQ

Bruno Foodcorner

Hoe kan ik een bestelling bij Bruno Foodcorner plaatsen?

Ga naar Bestel online om een online bestelling te plaatsen in de Bruno Foodcorner webshop.

Waar kan ik informatie vinden over de producten?

Bekijk alle producten in onze webshop. Indien u een vraag heeft over een product, gelieve contact op te nemen met je dichtsbijzijnde Bruno Foodcorner of via het contactformulier.

Wat zijn de openingsuren?

Bruno Foodcorners zijn 24/24u en 7/7d geopend, ook op feestdagen.

Kan ik ook van aanbiedingen profiteren wanneer ik online bestel?

Je kan onze aanbiedingen vinden onder de categorie promo's

Kan ik ook kortingsbonnen gebruiken wanneer ik online bestel?

Wanneer je een kortingscode hebt ontvangen, kan je deze bij je online winkelmandje ingeven.

Hoe maak ik een groep aan om online te bestellen?

Log je in en ga bovenaan naar "Mijn account". Hier kan je jouw groepen beheren of een groep toevoegen.

Hoe selecteer ik de hoeveelheid van een product dat ik wil bestellen?

Wanneer je een product wil bestellen, zal je automatisch in een scherm komen waar je de grootte en de hoeveelheid van het product kan bewerken.

Hoe maak ik opmerkingen bij een bestelling?

Wanneer je een product gaat bestellen, zal je automatisch op een scherm terecht komen waar een vakje is voor bepaalde opmerkingen die je wil toevoegen.

Kan ik reserveren om de bestelling diezelfde dag op te halen?

Ja, je kan zelf een tijdstip en een datum van afhaling selecteren bij je bestelling.

Hoe kan ik zien als mijn bestelling gevalideerd is?

Je zal na iedere bestelling een bevestingingsemail ontvangen.

Wat moet ik doen als er een fout in mijn bestelling zit?

Je neemt dan best contact op met de Bruno Foodcorner waar je je bestelling geplaatst hebt.

Kan ik mijn bestelling annuleren nadat ze bevestigd is?

Je neemt dan best contact op met de Bruno Foodcorner waar je je bestelling geplaatst hebt.

Kan ik met maaltijdcheques betalen?

Ja, je kan in een Bruno Foodcorner met elektronische maaltijdcheques afrekenen.

Verkopen jullie halalvlees?

Onze worstenbroodjes bevatten halal vlees.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je hebt de keuze om je bestelling online af te rekenen, of je kan ter plaatse betalen.

Wat moet ik doen als mijn online betalingen mislukken?

Je kan je bestelling ook ter plaatse afrekenen.

Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?

Ja, je kan iedere Bruno Foodcorner ook telefonisch bereiken om een bestelling te plaatsen. We raden echter aan om je bestelling online te plaatsen.

Kan ik mijn bestelling laten leveren?

Ja, je kan de keuze "levering" maken bij je online bestelling via www.brunofoodcorner.be of de Bruno Foodcorner app. Er wordt een minimumbedrag van €25 aan foodcorner producten gehanteerd. Een levering van producten gebeurt enkel binnen een straal van maximum 5 km rondom de Bruno Foodcorner. 

Kan ik op een ander adres laten leveren dan mijn thuisadres?

Ja, je kan het leveringsadres zelf kiezen.